Selasa, 22 Disember 2009

Broadband Oh Broadband...

Dr sejam yg lalu, saya cuba untuk log in to internet...Hampir hilang kesabaran, sekejap boleh tiba2 disconnect plak.

Saya melanggan salah satu broadband tanpa wayar nie 3 blan yg lepas. Untuk 2 bulan pertama penggunaan saya tak perlu bayar2 apa kerana dah ditolak dari bayaran masa pendaftaran. yang hairannya untuk 2 bulan pertama tu memang takde masalah, connection sentiasa ok. Masuk bulan ke-3, mula buat hal... Nak kata tak bayar, bil belum sampai saya dah settle dah. Saya call centre mengadu dah 3 ke 4 kali dah...hampeh, takde ape2 peningkatan pun. Mula lah terfikir nak stop melanggan tapi tiba2 teringat untuk pakej nie kena guna sampai 2 tahun baru boleh stop.

Sangat la frustnye, bayar bil nak dekat RM 90 sebulan, servis ntah aper2 ntah.
Grrr...geramnya!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih Daun Keladi, Next entry komen la lagi ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...