Selasa, 16 Oktober 2012

Jodoh oh Jodoh!

As Salam..

Cerita pasal jodoh....Hr neh ada dua orang kawan yang mengutarakan isu jodoh padaku. Tapi bila aku cakap aku tak kahwin pun takpe, dorang terkejut. Dan kedua-dua mereka ( tak kenal each other) assume that I was frustrated in love. Owh! sama sekali tidak. Hehehe! Bukan kuciwa atau takot nak bercinta.... tetapi jika di takdirkan memang aku tak berkahwin aku redha=)

Kalau dulu...cintan cintun, kawin mawin neh memang dah dalam senarai tapi sekarang semua dah berubah. Sebab utama bukan kerana aku putus cinta yang dah lapan tahun tuh tapi sebab abah dah takde ): Bila abah pergi, mak dan adik-adik menjadi keutamaan. Aku nak jaga mak, nak temankan mak sampai bila-bila. Kalau aku kawin dapat lelaki yang boleh bertolak ansur takpe la jugak kan, kalo tak payah la. So, soal jodoh neh aku serahkan padaNya. Kalau sudah di tetapkan jodoh aku ada la nanti. Nama aku nak mencari dan memaksa hati nak berkawin kerana takut dengan persepsi orang...rasanya tidak la kan. Allah maha mengetahui segalanya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih Daun Keladi, Next entry komen la lagi ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...