Jumaat, 1 Januari 2010

Hari Silih Berganti....

Melangkah ke tahun 2010...

Seiring dengan umur yang meningkat setahun lagi, saya amat berharap tahun ini akan memberikan sesuatu yang bermakana untuk masa depan.


Hmm... bermula dengan niat untuk melanjutkan pelajaran. Niat ini sudah lama di simpan, jika sebelum ini saya ragu2 untuk meneruskan oleh kerana memikirkan masa yang panjang untuk mendapatkan diploma itu. Tetapi kali ini saya nekad untuk melakukannya. Biarlah lama mana yg harus di korbankan saya tidak risau lagi kerana memikirkan saya harus melakukan sesuatu untuk diri sendiri bukan untuk orang lain. Jika sebelum ini saya tidak berpeluang untuk melakukannya atas sebab2 yang saya sendiri tidak berdaya menghalang semoga apa yang saya rancangkan kali ini akan menjadi kenyataan. Insya Allah...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih Daun Keladi, Next entry komen la lagi ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...