Ahad, 9 Mei 2010

Selamat Hari Ibu, Mak...


Happy Mother's Day to all greatest mother out there...

Tidak terluah dengan perkataan dan perbuatan yang setimpal untuk diukur dengan pengorbanan seorang ibu.

Di ingat2 kembali, rasa sedihnya...Selalu tak dengar kata, selalu buat mak menangis (dulu la), lawan cakap mak, degil dan banyaklah perbuatan yang melukakan hati mak. Tapi bila sakit, demam...mak jugak lah aku cari. Hu! Hu!

Sekarang, nak menyesal pun tak berguna, bukan dapat aku undur masa yang lalu. Cuma aku berharap, aku sempat membahagiakan dia. Semoga mak dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan di beri kesihatan yang baik. Amin...

+ TERIMA KASIH MAK...+

Aku tahu aku banyak menyusahkanmu…
Selalu membuat hatimu tidak tenang...
Selalu mengangap apa yang di buat olehmu adalah tugas seorang Ibu, lantas aku sering menggunakan kesempatan itu…

Sebelum ini tidak pernah aku terfikir akan sukarnya kau membesarkanku sampai aku dewasa. Kini, aku menyedari telah banyak masa dan tenaga yang dicurahkan untukku, tidak pernah aku ucapkannya sebelum ini…Terima Kasih Mak...
Terima kasih atas segala-galanya….


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih Daun Keladi, Next entry komen la lagi ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...