Rabu, 26 Mei 2010

Sepi....

Sepi...Melewati Hari
Bisu...Tiada Teman Bicara
Kerisauan Menghantui Jiwa

Semakin Mencari Sebuah Kebahagian, Semakin Aku Kesepian
Tersilap Dugaan...Dia Kugantungkan Harapan, Pudar Ditelan Kesepian ini
Semakin Laju Aku Mengejar Semakin Jauh Dia Berlari

Aku...Menjaring Sepi Dalam Melewati Waktu
Khilaf Perhitungan, Penyesalan Memenuhi Fikiran
Permulaan Yang Kulewati Semakin Jauh Di Belakang

Perit Di Dada, Tangisan Kegelapan....Aku Keliru
Aku...Cuba Menafi Realiti Demi Penantian, Fantasi Yang Bahagia
Mampukah...Terus Aku Bertahan???






2 ulasan:

  1. akhirnya... i know who you are.. my fren... i know this ur secret life and i will keep it secret also... dont worry.. hihihi...

    BalasPadam
  2. hi! Cik M...terima kasih kerana memahami:))

    BalasPadam

Terima Kasih Daun Keladi, Next entry komen la lagi ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...