Ahad, 4 Disember 2011

Jom berOmbak Rindu!

As Salam..

Hai!Hai! Tetiba nak hupdate disini walaupun takde ape yang menarik nak dikongsi:)

Seperti biasa, keje dan keje aje. Eh, taklupa sem baru dah pon bermula last week. Minggu pertama, pernuh dengan ke'hampeh'an yang menguji. Awal2 lagi lecturer dah ponteng. Hahaha! bukan student yang ponteng tau, lecturer plak.

Keje plak macam biasa. Dah hampir ke penghujung tahun 2011 ni tak nampak plak tanda-tanda nak relax sampai tahun baru menjelma...yang ade sibuk memanjang. Ade je projek baru nak launching. Sekarang nih, para bos sibuk buat appraisal. Aku dah lepas dah sessi di interview tuh. Macam kureng je, bos bagi markah kali ni :( Huhuhu! Dapat ke tak ntah bonus 6 bulan. Hah! 6 bulan?? Hahaha! jangan mimpila. Kehkehkeh! Apepun tunggu Januari 2012 iye!

Oh! masa sessi di interview hari itu, aku ditanya mengenai masa kerja aku yang terbatas. Terbatas katanya...sebab aku kena balik sharp2 5.30 nak pegi class. Then, aku ditanya bagaimana aku nak make sure kerja aku settle. Lorhh! macam la keje aku tak settle kan sebelum ni. Hurmm... yg aku plak terkedu kena tanya macam tu terus je jawab - "I think, i'm ready to work on weekend to make sure all my task done" Haaaa! napentah itu yang keluar. HuHuHu! Mamtik la....kalau ade class ganti dah clash plak. Giler la...takpe2 akan aku jadikan ianya sebagai cabaran. Aku akan pastikan pengurusan masa aku lepas nih akan lebih teratur dan tidak membebankan. Cewaaaahh! karang kalau kat page nih penuh dengan rungutan aku, penuh dengan coretan stress dan sewaktu dengannya itu bermakna, pengurusan masa aku masih ditakuk yang lama. Hehehe!

Okeh, sebelum masa aku jadi tunggang-langgang, malam nih nak tengok movie dulu. Citer Ombak Rindu yang hangat diperkatakan sekarang. Hehehe! Citer nih based dari novel tulisan Fauziah Ashaari. Ingat lagi dulu aku baca cite tuh kat majalah Remaja masa sekolah. Novel pun ade gak, adik aku punya. Dalam novel mmg citer air mata la, aku baca sambil kesat2 air mata lagi. Nih nak pegi tengok movie harap sangat la aku tak menumpahkan airmata. Tak sanggup! Hahaha! Dah la pegi dengan Mr S, menangis karang asyik kena ejek la lepas tuh. Hehehe! 

Plan nak tengok movie nih baru pagi tadi aje. Mr S yang mengajak. Memang aku pun teringin nak tengok, tapi nak kena tunggu masa yang sesuai dengan kekawan, tup tup Mr S dah ajak, pegi jela dulu. Hehehe! Terus aku buat online booking, siap terus print ticket lagi. Haa! bayar extra seringgit dah tak yah nak beratur beli ticket lagi, dah bole ready untuk ber' Ombak Rindu'. Hehehe! Jangan nanti aku yang banjir dek air mata dahhh!


mudah & cepat! nanti nak masuk dorang scan aje kat barcode tuh. Hehehe!

Fuhh! Abg Aaron sebagai Hariz tuh :)

  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih Daun Keladi, Next entry komen la lagi ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...