Isnin, 16 Februari 2015

Akhirnya, awak akan pergi jua....

Assalammualaikum...

Hey, cam lama dah tak post pape cerita. Hew! kite sibuk. Sibuk dengan segala mak nenek perkara. Hahaha

Ouhh, sambungan kepada tajuk kat atas - Akhirnya, awak akan pergi jua tinggalkan saya selama sebulan! Mih..mih...mih... Sebulan jew! Lebih kurang...tolak tambah bahagi darab dalam 4 minggu. 

Seperti dalam cerita sebelum ni, yang aku duk risau-risau pasal Shafiq nak kena kursus berapa lama tu, akhirnya dah pasti kursus sebulan jer. Masuk 23hb Februari, habis 28 Mac. Dia dapat surat lapor diri kursus asas Imigresen tersebut di PD hujung Januari hari tu. Sehingga ke hari ini sibuk menyiapkan segala keperluan, dalam masa yang sama uruskan hal borang nikah side dia. Haha bukan senang, dengan persiapan kursusnye dengan nak kawinnye. Tempuh hujan lebat, berteduh bawah jambatan, sampai kat masjid ustaz pulak takde. Esok pulak continue. Syabas kerana tidak berputus asa. Hahaha! Alhamdulillah, borang nikah dah lengkap, tinggal nak submit ke JAIS je lagi. Harap dipermudahkan dan selesai sebelum dia lapor diri 23hb ni. Dia dah buat HIV test, aku je belom, tak dapat la buat sesama sebab masa tak mengizinkan. Aku ingat next week baru nak buat. Pegi sorang-sorang tapi still mengharap dia selit-selit masa temankan kejap. Aku takut jarum:'( Nanti Isnin depan pegi hantar dia masuk kursus...jangan cengeng please! (pesan kat diri sendiri) Hahaha

Kesian si botak nih, sampai nak demam-demam kepenatan. Harap bertabah lah yer! Hahaha



Nota kaki : Dia nak pergi kursus nih, aku ada beberapa pesanan penaja untuk dia. Nantilah next entry cite. Ingat balik, gelak sensorang k! :D

3 ulasan:

  1. susahnya nak kahwin kan... macam2 kerenah birokrasi... kalau kat Lombok tu ko culik pompuan tu dah boleh dikahwinkan... senang jer... wakakakaka...

    BalasPadam

Terima Kasih Daun Keladi, Next entry komen la lagi ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...