Khamis, 19 Mei 2011

Fenomena Hana Tajima!

As Salam...

Malam neh nak bercerita pasal hijab style Hana Tajima. Sebelum neh, ada baca pasal Hana Tajima dan tengok style bertudung dia neh kat blog arwah Ila. Tapi masa tuh tak la ambil port sangat. Cuma sejak bertudung neh, teringin plak nak mengayakan style si Hana neh. So dengan gigihnya aku pun tengok tutorial kat youtube. HeHeHe! gigihhhh! Dah dua tiga hari aku gi keje dengan berstyle si Hana neh. Haish! berjangkit dah fenomena neh kat aku pulak! Kat sini aku upload salah satu tutorial yang aku buat menjadi la setakat neh....

Tak salah kan nak berfesyen neh janji niat tuh masih di landasan yang betul, ingin menutup aurat. Kalau mana yang sesuai dan elok tuh kita ambik, yang tak sesuwei tuh janganlah kita ikutkan yer....

Hah, gambar ku berhijab style Hana Tajima?? Ahaks, tak moh la letak, malu ah! ngeeeeee ;))






Hana T

Hana Tajima-Simpson

Yuna Hana Maysaa
 Sweet kan ;)


 Gambar di ambil dari stylecovered!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih Daun Keladi, Next entry komen la lagi ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...