Jumaat, 3 Jun 2011

Balik Kampung Ho!Ho! balik kampung!!!

As Salam...

Yeay! nak balik Tepeng! Aduhai...suka sebenarnya nak balik. Cuma x suka nak drive jek. HuHuHu!. Takpe, malam neh cousin aku ada ikot sekali...harap2 bole gilir-gilir drive nanti.

Hari ahad neh, mak buat kenduri tahlil untuk arwah abah. Dah nak dekat 100 hari abah pergi :'( Aku rindu sangat kat abah.... Kalau di ikutkan hati yang sedih pasti aku tak bisa bangun lagi. Tapi, menangis air mata darah sekalipun abah takkan bangun... Tiap-tiap malam aku doa, bacakan yaasin & sedekahkan Al-Fatihah untuk arwah abah, tak lupa untuk arwah Ila juga :( Harap-harap tenang lah mereka di sana.

Oklah...aku nak pegi Maghrib pastu nak bersiap-siap, standby tunggu cousin aku dari Melaka. Semoga perjalanan kami diberkati Allah...amin!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih Daun Keladi, Next entry komen la lagi ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...