Selasa, 9 Jun 2015

#ShafiqReen ~ Merisik ~ Hantaran & Outdoor


Hye & Assalammualaikum,

Kite sambung cerita....hari tu entry merisik yang part 1 tu macam panjang sangat. So, sambung sini lah. Actually masa that day, kitaorang dah sepakat tak nak buat hantaran beria. Setakat bawak cincin je. Tapi mak-mak, makcik-makcik cakap tak boleh, at least kena bawak 2-3 dulang so kitaorang pun ikutlah. Dari satu dua dulang jadi berdulang-dulang. Hahaha! Orang nak bagi, kita ambik....kehkehkeh. Kat kampung plak biasalah, kalau dengar nak tunang ke ape ke mesti dorang sedekah sorang 1 dulang. Mak pulak ramai kengkawannya, so aku rasa Shafiq bawak balik hari tu lebih dari 10 dulang. Yang bunga biru tu dari Shafiq bagi aku, yang dulang aku bagi ke dia takde gambar sangat :( Huhuhu!


Cincin untuk kiter

Cekelat




Cup cake ni aku tempahkan dekat Tepeng je. Kalau Shafiq nak bawak dari KL ke Tepeng mau hancus kek itew di tengah jalan. Haha


Ni pon sama kek tempah dekat Ipoh Bakery. Sedappppp!


Ha yang pink-pink ni dulang dari side aku ke Shafiq. Tu biskut strawberi. Aku tak ingat sape bagi. Banyak sangat. Dan sedihnya aku tak sempat balas papepun, ucapan terima kasih je mampu. Wuwuwu!





Tu semua sebahagian dulang dari side aku....

Sirih junjung fuhhh kemain cam menara. Hahahah! Tu mak dengan kawan dia buat!


Dengan Lala jelita, Makwe & Pakwe:)



Haaa...pas majlis tamat, kitaorang pegi photoshoot dekat Taman Tasik Taiping. Over khen! Hahaha tak kira, nak jugak. Tengok, at least ade jugak gambar kat sini lepas kejadian photoshoot sebenar tak dapat dilakukan...walao takde gambar lambung-lambung suma tu. Wuwuwu! Nanti cite kenapa kejadian photoshoot sebenar tak dapat dilakukan masa entry wedding nanti...  



Gambar sopan-sopan gitu! Hahaha




Cantik kan Taman Tasik nih. Nampak tasik takde air tu, agak kering sebab masa nih musim kemarau. Tasik ade air sikit je!







Kalau dia yang jadi photographernye memang penat akak! Huh


~TAMAT~ 



Kedai kek : Ipoh Bakery (05-807 3354)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih Daun Keladi, Next entry komen la lagi ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...