Ahad, 31 Julai 2011

Harimau Malaya! Aum! Aum! Aum!

As Salam...

Hehehe! Rito masa perlawanan di antara Malaysia vs Singapore, aku ade gak kat stadium tuh! Wah! Sgt2 ramai ho! Rasanya kalo xde org yg copkan tempat kitaorg memang pakat berdiri la dr awal sampai habis! Nasib bf Ain baik hati tolong copkan. Dah la tiket pun dia yg belikan. Ekekekeke!

Dah lama aku tak tgk bola live neh, last sekali pegi masa kat stadium Shah Alam, kalau tak silap masa Selangor vs Perak...untuk piala apa ntah aku dah tak hinggat la plak. Lama dah kot, masa dengan orang tuh dulu. Kali nih, pegi dengan kengkawan. Aku, Ain, Fizah & Daie yg last minute join kitaorg. Kalo tak die sensorang jek pergi. Gila slumber mamat nih. Lepas keje, tepat 5.30 maka rombongan kami pun bergerak lah menuju ke Stadium Bukit Jalil. Jalan jammed tak usah citer la, tetapi dengan kepakaran Ain menangani permasalahan tersebut, kami selamat sampai hingga ke tempat duduk dengan selamat. HeHeHeHe! Dapat tempat kat tengah2, bole dikatakan view cantik la jugak.

Seperti semua sedia maklum, perlawanan tersebut berkesudahan dengan seri 1-1 yg mana memuktamadkan Singapura layak ke peringkat seterusnya, manakala Malaysia cuba lagi 4 taun akan datang yer. Apepun, kalah atau menang aku tetap memberi sokongan penuh terhadap skuad Harimau Malaya! Cewahhhh! Semangat yang penting yer ;)


Dah penat nak mengarang, meh layan gambar yg sempat aku snap di celah-celah lautan manusia di sana ;)

Kami yg bersemangat! Ain, Fizah & saye :)

Peace yaw!!! (Muka minyak stok bole buat goreng ikan)

Tanah Tumpahnya Darahku! Semangat kan! kan! kan!

Ramai wooah!


Warm up!

Alahai nampak kecik je. Jenuh aku ngintai2 cari Aidil Zafuan! ehek!ehek!

Harimau Malaya sedang beraksi!



HaHaHa! x tau camana gaya posing nih! Excited sangat, masa memula sampai nih. X sempat nak duduk, dah posing dolu dah...so ini la hasilnya ;)

Smart rambut trojan brader tuh!

 Candid! masa nih aku dok tanya Ain, mana Aidil nih! ekekekekeke! (marah gak Rita aku dok admire kat laki dia neh) HaHaHa!

Dua gambar black-white kat atas dan yg ini, aku copy dari FB Ain. Dan gambar neh, di snap oleh kawan kepada bf Ain. aiyok, jgn marah bang saya copy gambar nih yer! KihKihKihKih!









2 ulasan:

  1. wahh...bella gi ke stadium ye.
    Akak tengok kat rumah sambil jerit2...hihi


    selamat berpuasa ye bella :)

    BalasPadam
  2. Ha..ah kak! Hari tuh semangat lebih! Sanggup meredah lautan manusia kat sana;)

    Selamat berpuasa jugak untuk akak;)

    BalasPadam

Terima Kasih Daun Keladi, Next entry komen la lagi ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...