Ahad, 24 Julai 2011

Wehooo! Malam bertuah sungguh!

As Salam...

Mood - happy2 & ceria aje nih. ekekekeke!

Malam semalam, aku attend LBS Appreciation Night @ One World Hotel, PJ. Event yang di tunggu-tunggu oleh suma staff LBS. Semua excited la kiranya kan. Tetapi tidak pada aku, mulanya. Huhuhu! Kenapa tidak...?? Sebabnya, agak pressure di situ, memandangkan tugasan-tugasan2 kuliah yang serentak datang, menuntut aku meluangkan lebih banyak masa di situ dari masa membeli-belah untuk melaram pada malam gala tersebut.

Tetapi.....sebaik aje melangkah ke ballroom hotel tersebut...Wah! serius gilang gemilang nampaknya. Berwarna-warni suma! (dalam hati fikir nasib baik datang) heheheheh! Glamour Red Carpet katanya temakan. Suma pun bagai Grammy Award la! HiHiHi!!!

Selain dari makan, acara yang ditunggu-tunggu, ape lagik...Lucky Draw ar! Hehehe! Kami dah sedia maklum malam tuh hadiah-hadiah tersebut merupakan product-product dari Apple. Ipad 2, Iphone 4 dan IMac antaranya. Dan tanpa disangka-sangka, aku yang tak pernah dapat cabutan bertuah, malam semalam menjadi malam bertuah kekdahnya....HeHeHe! Salah satu Ipad 2 tuh menjadi milik aku... Yeay!!!! No 349 membawa tuah kepadaku. Ekekekeke! Apa lagi...sonok la makcik! Dapat free wey...memang sebelum tu ada niat nak tambah gadget baru selepas dah dua taun pkai Iphone 3Gs tuh. Dah rezeki...dapat free semalam! Tak yah nak kumpul duit nak beli sendiri! (^^)




2 ulasan:

  1. Wow!!!.. untung sungguh ko ren.. aku terpaksa ikat perut utk dptkan ipad 2 nie.. hehe.. best kan ipad 2 nie.. aku br ader 1.. nak tambah gadjet lain plak... haha :)

    BalasPadam
  2. Alhmdulillah, murah rezeki smlm;) jom kita kumpul duit sambar iMac plak, cukupkan koleksi;)

    BalasPadam

Terima Kasih Daun Keladi, Next entry komen la lagi ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...