Rabu, 17 Disember 2014

Final Exam is Coming!

As Salam.

Hai sape yang nak periksa macam kita jugak, angkat tangan. Hehehe student-student UiTM semestinya kan. Demam exam dah terasa, ke korang tak rasa lagi macam aku? Hahaha! 
Semester ni, aku ade 3 paper final. 1st paper 5hb Januari depan. Uishhh! tak lama dah tu. Aku ada hutang banyak test lagi sebab Ahad lepas tak pegi kelas sebab kenduri adik kat kampung. Haa gitu panjang lebar penerangan. 

3 test & 1 assignment lagi. Ayokk! Yang 3 test tu tengah nego ngan lecturer nih, pilih tarikh nak buat test:'( 

Antara ketiga-tiga subjek nak final ni nanti aku cuak betul dengan subjek HRM. Soalan test biasa kat kelas punya susah tahap keluar air mata, cane la final punya soklan. Ok...bayangkan.... huhuhuhu! 

Sape ade experience musim-musim exam ni korang study kat library sampai 1-2 pagi? Aku pernah masa buat diploma last year dengan kengkawan. Ramai kat library tu, dan rasa ade yang stay lagi lewat dari tu. Best jugak! Semester lepas pun ade, tapi dengan tunang. Tapi, aku study dia zZzzZ memula tu. Hahaha! Pastu ajak kawan lagi sorang then study sama-sama baru dia tak tido. Sorry awak! terkantoikan pulak:P

So girls & guys! Sesape yang same-same nak periksa tu...wish you all the best & good luck. Jangan meniru, nanti kantoi. Hikhikhik:D   

5hb tu kalau tak silap sekolah pun baru start. Risau kalau bos tak bagi cuti. Kalau yang lepas-lepas, hari 1st day start sekolah stafft yang ade anak sekolah je boleh cuti. Huhuhu! 













2 ulasan:

Terima Kasih Daun Keladi, Next entry komen la lagi ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...